Зустрічі з науковцями
Бум наукових читань «Квітень-фесту-2017» у Русанівському ліцеї завершився. Ліцеїсти мали нагоду зустрітися з багатьма цікавими людьми, отримати море позитивних емоцій, океан корисної інформації, особливо щодо вибору майбутнього фаху. Величезна подяка нашим лекторам!
У гості до нас завітали:
член-кореспондент НАУ України
Кордюк О.А.,
кандидати фізико-математичних наук: Вільчинський С.Й., Висоцький М. В., Радченко С. П.,
Колєнов С.О.,
Яковлєв С. В., Серга М. (випускники РЛ),
Томченко О., кандидат геологічних наук Гаврилюк Р. Б. (батько учня 8 кл.), керівник Служби новин телеканалу 112 Україна Малихіна І.Ю. (мама учня 10 кл.), головний редактор Суддівсько-юридичної газети Попович Д. П. (батько учениці 7 кл.), магістрант НТУУ «КПІ» Просяников Д.В., історик Блохіна В.П., хімік Ткачов В.В., учениця коледжу Нааляль (Ізраїль) Курбатова С., випускники нашого ліцею – студенти вишів: Рачок Д., Шуміло Л., Сахацький К., Пузирна К.
Нам сподобалось!!!
Як ви гадаєте, чи цікаво дізнатися про професію безпосередньо від досвідченої у цій справі людини? Ми, учні 9-А, переконалися в цьому завдяки науковим читанням, що проходили в Русанівському ліцеї під час «Квітень-фесту-2017».
Роздумуючи над вибором професії, ми з легкістю можемо заплутатись у власних вподобаннях. Розповіді ж людей, що успішно зробили цей нелегкий вибір допомагають нам вирішити, з якою справою пов'язати майбутнє. Науковці, студенти, представники різних творчих професій – усі ці люди доносять нам не лише цікаву, але й корисну інформацію зрозумілою нам мовою, і від цього лекції стають ще цікавішими.
Минулого тижня до нас навідалось багато лекторів з різних, кардинально протилежних галузей науки. Завдяки цьому нам вдалося дістатися до школи в Ізраїлі, побувати на місці надзвичайної, сенсаційної події, розшифрувати коди та навіть трошки наблизитися до політики. І, звісно, чимало учнів нашого класу замислилися над професіями, які нам представляли.
Такі лекції розширюють наш світогляд, відкривають щось нове.
Ми вдячні Русанівському ліцею, який надає можливість отримати нові знання не лише на уроках, а й під час зустрічей з успішними в науці й бізнесі людьми сучасності.
Аня Алєксєєнко, Тоня Перерва (9-А клас)
Щороку в Русанівському ліцеї під час «Квітень-фесту» проходять наукові читання. Це чудова нагода познайомитися й поспілкуватися з новими людьми. Мені дуже подобається цей захід, бо лектори легко заворожують слухачів своїми історіями з життя, з роботи. З погляду підлітка, дуже цікаво почути спогади вже дорослої людини про дитинство, про веселі пригоди.
А лекції на суто наукові теми корисні тим, що вони розказані зрозумілою і доступною мовою, тому слухачеві легко сприймати інформацію. Нерідко приходять і випускники ліцею, які діляться з учнями своїм досвідом, своїми досягненнями. На мою думку, дізнаватися щось нове від цікавих людей дуже класно і корисно.
Ірина Фещенко (9-Б клас)
Зустрічі з науковцями
Під час «Квітень-Фесту-2017», що проводився в Ліцеї минулого тижня, відбулося дуже багато цікавих заходів. Один з них – лекції науковців або просто професіоналів у певній галузі. Я хотіла б розповісти саме про них.
Багато спеціалістів у своїй справі прийшло до Ліцею, аби поділитися своїми знаннями. Наш 7-А клас, зокрема, почув про стан водного забезпечення в Україні та в усьому світі, про добування алмазів (природне та штучне), дізнався, як зашифрувати будь-яку інформацію (криптологія). Якщо казати коротко, то ось яку інформацію ми отримали:
1. Вода – чи не найважливіший земний ресурс. У наші часи з цим ресурсом поводяться дуже нерозумно й необережно. Україна достатньо забезпечена водою, якщо порівнювати з країнами Африки, але набагато менш забезпечена, ніж інші країни Європи. Ми власними зусиллями можемо перешкодити марним витратам води.
2. Існує два види криптології: криптографія та криптоаналіз. Криптографія займається безпосередньо шифрами, а криптоаналіз – зламом цих шифрів. На лекції ми почули подробиці про кожен із цих видів.
3. Ми дізналися про види алмазів (вони далеко не всі кришталево-прозорі), їх структуру та схожі на них природні матеріали, їх природне видобування, подробиці штучного.
Десь ми відкривали для себе дещо нове, а десь заглиблювались у деталі того, що нам було відомо. Загалом, нам усім дуже сподобалось: ми слухали, затамувавши подих, ставили запитання про те, що найбільше нас зацікавило. Я вважаю, що набуті знання можуть стати нам у пригоді як зараз, так і в майбутньому!
Дякуємо нашим випускникам, батькам і просто друзям ліцею за такі цікаві зустрічі!
Ліза Ткач, (7-А клас)